onsdag 4 april 2007

påsk =(

Nu sitter jag med min nya dator igen, hoppas hoppas att den fungerar denna gång. Annars vill jag faktsikt ha den rosa ist.

Har varit på skolan å pluggat, det blev ingen heldag som jag trodde eftersom det inte fanns några ref ex men en uppgift fick jag klar iaf, Pär var nöjd men inte jag. Jag hade gärna gjort klart några uppgifter till men utan böcker blir det svårt.

Idag åker alla hem, hem till sin familj för att fira påsk, de kommer att få leta efter påskägg som är fyllda med gott godis. Jag längtar hem massor, vill oxå leta påskägg å sen bråka med Henke om vem som ska få vilket ägg. Imorn ska jag gå å köpa massvis godis till mig själv å äta konstant hela helgen.

Skicka gärna låtar till mig på msn, behöver nytt. Min favoritlåt just nu är Ne Yo- Because of you . GRYM låt

Tack å hej, hörs sen

Inga kommentarer: