torsdag 12 april 2007

Baseball trä =)

Här e Jossans tips till mig =)

När det blir konflikt med en gymnasieelev kan du:
-Hämta ett baseballträ
-Kliva upp på en stol (mkt nära den berörda eleven)
-Svinga in baseballträet i elevens huvud
-Spring!
(Detta bör gå fort, risken finns att eleven hinner ta sig därifrån annars) Hunt´em down!

Vilken ide undrar om jag vågar prova den. Jag kanske ska börja med att slå vett i de som formar lärarutbildningen så att man inte bara koncentrerar sig på små barnen.

De blev inge danspass, de var inställt, sååå dumt för jag var laddad. Men de blev gym å core ist.

Time to get some sleap. KRAM

3 kommentarer:

My sa...

Josse...kom hit på lördag vettja. Sara kommer, vi ska ut å dansa!!

Josefin sa...

Jag jobbar, sen har jag panik i skolan, annars hade jag kommit =)kram

My sa...

Det är nåt fe3 -å 05n dat6r,,,ser d4, a33a tangnter är 602astade ??? H4r 2an det b35 såååå???