torsdag 5 april 2007

Påskkärring=trevligt

Ja men just ja, det är ju idag man ska klä ut sig till påskkärring ... då borde jag göra det ikväll när jag ska ut ... måste lägga fram förslaget för Jonna och Diana. Jag undrar om någon kommer ha något som har med påsken på sig på slick ....det blir något jag ska undersöka. Jag hoppas verkligen att jag ser en påskkärring iaf det är ju så trevligt med alla färger =)

Nu har jag läst (skummat) en bok och skrivit om den. Ämnet var mobbning i skolan och hur man som lärare ska agera. ELler nee inte alls hur man ska agera utan mest att man måste agera, men hur man gör kommer aldrig fram. Det klart att jag måste göra något om mina elever blir utsatta men hur då??? Varför kan ingen hålla en lång föreläsning om hur ist för statistik på att mobbning förekommer det vet vi redan.

Nu ska jag förbereda mig inför kvällen, de blir pizza å sen bjuder Diana på tårta. ett problem är om jag ska ha klackar eller gympaskor ...

Puss på er

2 kommentarer:

My sa...

Tänk vad bra dina fötter kommer må imorn om du har gympaskor =) lämnade ti tillbaks skorna föresten ? Tycker absolut att ni ska gå som påskkärring, vilken syn de skulle va =)

Josefin sa...

de blev klackskor jag måste vänja mig ju =)

näe jag har inte lämnat dom =/ men borde ju ...
KRAM