söndag 22 april 2007

Min lista del 3

48. Vill du ha barn: Absolut, men inte än

49. Längtar du till din nästa födelsedag: Nja den var ganska nyss

50. Har rakat dina ben någon gång: Många gånger

51. .Är du sugen på något nu: Ja!

52. Hur många hål har du i öronen: 3, men använder bara två.

53. Född? På sundsvalls sjukhus den 29 mars 1984.

54. Var bor du? På triangeln

55. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Max 2

56. Hur vill du ha ditt kaffe? Hälften mjölk hälften kaffe

57. Använder du hudkräm? Massor, cant live without it

58. Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Jag byter kanal och oftast så glömmer jag bort vad det var jag tittade på. Toalettbesök är även väldigt bra under reklampauser eller så gör jag en macka!

59. Vad jobbar du med? Just nu som lärare =) till helgen med mina gamlingar på hemtjänsten

60. Vad läste du för språk i skolan?. Espanol

61. Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nä tyvärr, men någon har gjort det för brandkåren har besökt Triangeln några gånger. Nadja tyckte att det var riktigt roligt =)

62. Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? Jag diskar för hand, men när jag bodde i Stockholm med mina homies så hade vi diskmaskin. Det var helt otroligt lyxigt.

63. Är du miljövänlig? Nja, Vi pantar, och komposterar väl ....

64. Källsorterar du? nja

65. Attraheras du av män med skägg? Vissa är ju riktigt snygg i skägg men det är inget jag dras till så där speciellt...

66. Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Olika beror på vilken dag det är, vad jag ska göra den dagen och vilken årstid det är.

67. Var brukar du handla dina kläder? jaadu .. Gina kanske eller MQ. HM är ju bra det med ... Men det är olika

68. Tycker du att du är snygg? Ibland, men jo de är jag väl

Inga kommentarer: