tisdag 17 april 2007

Sålt Beyonce!!!

Nää jag har inte sålt Beyonce men min biljett till hennes konsert wohooooo. Jag gjorde en norrlänning i Boden lycklig. Damn ja skulle ha höjt priset på den.

Vart är min motivation??? Jag vet att i´ts all about the inställning men de går inte när allt e så pisstråkigt. Jag tycker inte om att läsa böcker hela tiden, jag har inte ens lust att ha praktik som jag ska ha nästa vecka.... Någon som vill hoppa av med mig ??? Skita i allt kanske å åka till LA å dansa =) Vore inte de skojigt?

Men jag ska inte klaga. My, du får klaga!

Jag ska gå in å softa hos Maria nu, beklaga oss lite över diverse idioter som finns i världen. Kanske planera fredagens middag och fest lite det är ju så mycket roligare.

GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING SOM BLIR LIKA GAMMAL SOM MIG hihi

Kram å Gonatt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Josse! Jag känner igen den där känslan.. jag hade gärna hakat på till LA, det finns grymt tuffa punkrockband där tror jag! =D men fan, så fort Vårsolen kommit tillbaka så tror jag allt känns bättre! =D peace!

Anonym sa...

jag åker gärna till LA å dansar...shit va sugen jag blev när jag såg dansarna på Millennium i Dancelife =)

Anonym sa...

Men varför ska du inte gå på Beyonce då? har du nåt viktigare för dig kanske? =) Jag måste se till att hitta en flygbiljett hem i juni så jag inte missar Justin..kommer röja sönder Globen då=) ska du se honom?? Hope so! Du det blir finfint om du kommer hit nästa år..snacka om KUL! Vi får prata om det där i sommar! Är du less på falukorv så skicka hit lite för i detta land finnes icke svensk god falukorv bara snuskig fet amerikansk sk korv!!! =( så jag vet vad jag kommer leva på i sommar=) PUSS!

Josefin sa...

Jag missar två semenarier å en föreläsning om ja går på beyonce å de går inte =( Tyvärr så ska jag inte på Justin, men kom hit efteråt så bjuder jag på korv KRAM