onsdag 25 april 2007

ska vi röka på kanske ?

Oh I wish I was a punkrocker with flowers in my head !!!!

Hatar den låten men just nu låter det ju så mycket roligare att ha blommor i håret och flumma runt än att vara seriös och plugga. Jag undrar hur man presterar i skolan om man har rökt på ... någon med svar =)

Det blev ett kort besök på Stora Sätra skolan idag, hade inga lektioner så vi snackade lite sen åkte jag hem för att planera lektioner till imorgon. Jag trivs verkligen på den skolan och lite tråkigt är det ju att det är sista gången jag ska dit ... eller ja de vet man ju aldrig.

Jaha nu messade Sara om att hon ska på en timmes massage....vilken lyx. Jag vill oxå ha massage Någon frivillig?

Nu ska jag läsa på om havsbottnen, heter de inte botten ???? By the way jossans blogg e fucked up !!! =)

KRAM PÅ ER ALLA

3 kommentarer:

Josefin sa...

Men nu mår den bra! =)

Josefin sa...

härlig jossan =)

Anonym sa...

TREVLIG HELG!!!! // FIA