tisdag 10 april 2007

pysslar

Är du femenist eller femanist?

Eftersom min kurslitteratur inte har kommit än så kan jag faktiskt inte plugga!!! självklart finns det alltid något man kan göra menjag valde att pyssla ist. Nu är min nya stora kalender fin, det var omöjligt att hitta en fin kalender den här tiden på året så jag köpte en ful och gjorde den fin :D. Mina rosa pennor är otroligt fina och jag känner hur min motivation till att plugga stiger ...... eller ne det gör den inte , damn it!

Har ni sökt nya kurser ????? inte jag, ska göra de nu!!! GLÖM INTE


Fick mitt sommarschema idag, ska jobba från 21 juni till mitten av Juli i Gävle, så fest den 24 Juli i sthlm är spikat!!!! Längtar redan. =)

Chris, du övertygar mig mer och mer varje dag att komma till US and A !!! Fortsätt med det!!!

KRAM på er alla, glöm inte att lyssna på Timbalands skiva så blir vi alla lite gladare hihi

3 kommentarer:

My sa...

Är det drinkfesten du har spikat ?? För den är ju 28juli... Bara så det inte uppstår några missförstånd =)
Puss

Anonym sa...

Jag fyller 24 den 24e så då kan du ju komma till Uppsala...=) så tar vi drinkfesten den 28e i Sthlm! Och du...du kommer inte ångra dig om du åker hit...för man kan ALLTID åka hem om man inte trivs! Jag har aldrig ångrat nåt jag gjort, bara sånt jag INTE gjort! Så går det att fixa tycker jag absolut du ska ta chansen! Jag gjorde det så varför skulle inte du kunna? Jag vill gå ut och dansa i Hollywood med dig!!!! Puss!!!

Anonym sa...

Chris du har så rätt såååå...man ångrar oftast det man INBTE gör =) Ha de bäst nu så ses vi på drinkfesten i Sthlm hihi PUSS puss på er alla