måndag 2 april 2007

MAX

Maria har frågat om vi ska till max nu ett antal gånger, nyttig och duktig som jag är så har jag sagt

"Nej maria, jag åt lunch på stan tidigare idag (sallad)"

"Nej maria, jag måste spara mina pengar nu"

"Nej maria, jag kommer behöva köpa lunch imorn på skolan oxå"

NU har jag ändrat mig, ett litet mål skulle ju vara enormt gott. MEN nu har hon oxå ändrat sig.... Va e dee, vad gör jag nu? jag e ju as sugen på hamburgare, ska de gå så långt i desperation att jag går dit själv =/

Hittade detta på tjuvlyssnat.se

Pendeltåg mot Märsta

Propert klädd man ~20 har pratat i telefon i ca 10 min. Plötsligt börjar han klappa lite på fickorna som om han letar efter något. Han ser snart mer och mer panikslagen ut.
Mannen (i luren): Vänta ett tag.
Mannen (högt, till övriga passagerare): Vart är min mobil?! Har någon sett min mobil?! Hjälp mig hitta den, snälla!
Mannen börjar krypa runt på golvet, medan övriga passagerare betraktar honom med allt större skepsis. Efter en liten stund rycker han till, tittar på luren i handen och för den mot örat.
Mannen (i luren): Ja, hallå igen. Det var inget.

Det är ju tyvärr så att man känner igen situationen... kanske inte med mobilen men liknande u know



HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA de blir Max

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötisen...hoppas MAX smakade bra =) jag har använt nya presenten till frukost och kvällsmellis hihi...tack snälla...mums de e så gott med färskpressat PUSS

Josefin sa...

Hahaha...underbart rolig den där från tjuvlyssnat. Och du har så rätt, har hänt en själv ett flertal ggr. Kan nog skatta mig lycklig att det inte skett så mkt in public bara...Hahahaha, stackars kille...

Anonym sa...

me love max very much!!!
- Exet