lördag 14 april 2007

Min lista del 2

Solen skiner och jag .......sitter inneeeee =( GÅ UT JOSSE!!! nejjag måste plugga så jag hinner inte. Nu vill jag ha sommarLOV. Men ja ska inte klaga mera jag ber om ursäkt. Jag ska ist sätta mig i soffan framför tv´n och sof(f)tplugga med maria.


Min lista del 2 kommer här oxå.


1. Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg? Nej
2. Diggar mest: Timbaland just nu
3. Om jag var döende skulle jag: umgås med alla som betyder något, å sen dansa
4. Har hemlig passion för: hemlig hmm så jag kan alltså inte lägga in varken dans eller britney här, De ska vara hemlig. Nä ja vet faktiskt inte
5. Jag blir kåt när: hehe de du , vill du gärna veta vaaa =)
6. Hälsning till nån babe: Wazz up homies
7. Är du snäll: Jag? Jaaa verkligen
8. Är du fåfäng: Ibland, beror på hur jag känner mig den dagen. Ibland (oftast) bryr man sig men gäller de bara att jobba så skitsamma hur ja ser ut
9. Är du blyg: Beror på. Men näe inte så värst tror jag. De får du svara på ist
10. Är du piercad: Noo
11. Är du bestämd: Ja
12. Intressen: träna, umgås, softa, dansa, läsa på sommaren =)
13. Favoritdricka: Coca cola
14. Vad gör du just nu: Väntar…. Jag jobbade morgon och väntar på att börja kvällspasset
15. Senaste person du kramade: Kalle
16. Senaste person du ringde: Maria, jag var utelåst. Trodde jag
17. Senaste person som ringde dig: Jonna
18. Hur många speglar finns i det rum du är i: 3
19. Saknar du någon nu: Min älskade farmor, henne kommer jag alltid att sakna
20. Vad köpte du senast: 1 l mjölk och toalettpapper
21. När var du i en affär senast: Igår, på konsum
22. Vad har du för framtidsplaner: Jag ska bli lärare. En bra lärare
23. Vad drack du senast: Juice som Maria bjöd på


Ha de bäst alla!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, cool lista, ska sno den...

1. Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg? kanske ibland..
2. Diggar mest: Yukmouth just nu
3. Om jag var döende skulle jag: umgås med alla som betyder något, å sen äta kebab... hehe
4. Har hemlig passion för: Nsync... säger du det vidare dör du hehe...
5. Jag blir kåt när: jag ser din mama..hehe...
6. Hälsning till nån babe: Hälsning till Pamela Lee.. tack för senast.. hehe..
7. Är du snäll: fo shizzle
8. Är du fåfäng: Nej, ser bra ut endå såå haha
9. Är du blyg: ALDRIG...
10. Är du piercad: Hell No...
11. Är du bestämd: Ja
12. Intressen: träna, fika, biljard. äta ute,. hemsidan..
13. Favoritdricka: Bacardi Pine Apple
14. Vad gör du just nu: förtidar.
15. Senaste person du kramade: Mickaela...
16. Senaste person du ringde: Maria, fast inte den du ringde såklart hehe
17. Senaste person som ringde dig: Pawel
18. Hur många speglar finns i det rum du är i: Ingen, som tur är haha
19. Saknar du någon nu: Yes...
20. Vad köpte du senast: En kladdkaka på george, mums..
21. När var du i en affär senast: idag på TIME...
22. Vad har du för framtidsplaner: Boss...
23. Vad drack du senast: Cola. men snart blir det nypon soppa med mjölk...

Josefin sa...

haha va roligt =) skapa en blogg vettja

Anonym sa...

hehe.. ah kanske, verkar kul... men känns lite tjejigt haha

Josefin sa...

du behöver ju inte ha den rosa =D

Anonym sa...

hahaha, touche, kanske gör det när en vacker dag, din blogg rockar fett iaf hehe