söndag 15 april 2007

Jao ...

Godmorgon!!!

Mina planer sprack ju helt igår. Jag skulle inte ut eftersom jag jobbade kväll och verkligen behöver plugga. Men det är inte lätt när solen skiner och de supervarmt ute. Jag kände att det var lika bra att njuta för väderleken visade att kylan var på väg tillbaka. Det blev fest ändå, det var riktigt roligt =) Sämst musik men de e väl bara att dansa på ändå.

När jag kom hem satt jag snällt och väntade på att mina grannar skulle komma hem från kåren, men de kom ju aldriiiig. Jo Micke kom, han mår nog inge bra idag hahaha. Pratade med jossan på msn som oxå hade varit på fest =)

Tack My å Sara för att ni dansade åt mig i uppsala till Put your hands up for detroit. Det värmer =)

By the way vet ni någon som vill ha min Beyonce biljett??

Inga kommentarer: