onsdag 11 april 2007

Here I come hahaaaa

Att min motivation till det mesta har försvunnit kan ju kanske bero på att jag har beökt Max och Benedig ett antal gånger.... påskgodiset och en förkylning som hållit mig ifrån träning kan ju ha sin påverkan. Men nu är det slut med sånt tjafs. Äter bra frukost med grönsaker å vitaminer, proteiner =) Har redan städat rummet och är på väg till Afron på world class =) Vad livet är härligt. Men synd är det att inte SARA är min instruktör hon e ju duktig.

Jag hoppas att min motivation sitter kvar så att jag kan plugga senare efter att jag har tränat.

Jossan... vi måste ta reda på det där med glansigt och perfekt hår hela dagen... jag är så nyfiken för om mitt hår ser perfekt ut (i mina ögon) så håller det max fem minuter. Jag tycker att det är lite för kort tid.

By the way.. MY Du får inte säga att du e dålig, jag kan inte ens uttala orden på det du läser om i skolan.... I mina ögon är du iaf helt otrolig och jag är väldigt stolt, bara över att du kan stava till de där orden e ju sjukt haha Love U

MARIAAAAAAAA ÄR HEMMMAAAAAA ÄNTLIGEN
det kom några fler med henne oxå.....Sorry guys men jag längtar tills jag får bo här själv i sommar =) ska bli lugnt å skönt. Maria du får gärna stanna. Vissa kan inte städa, jag tror inte att de ver hur man gör. Sen så blir någon =) upprörd över det och vägrar diska efter sig för att typ strejkaa va e deeee???? De blir ju inte renare för att alla bestämmer sig för att, städar inte hon så gör inte jag osv... GROW UP (men Tiam jag tycker om dig ändå)

HÖRRS

Inga kommentarer: